26 Temmuz 2012 Perşembe

Volkan Konak – Feriğim Fidanım Yeşil Eriğim | Nazım Hikmet Ran

Sevgilim…yeşil eriğim benim…
ben içine hapsolmuş çekirdeğinim senin…
hapiste günler ağır geçer diyorlar…
olsun…ben vazgeçtim bile hürriyetimden.
yeter ki yetim bi çocuk gibi bırakma yüreğimi.
zira sensiz bu can bir yüktür yüreğime…
kaldır öpülesi alnını ve bak bana
gördünmü gülüm bir tek gözlerin değişmedi yine…bir tek gözlerin!
benim en büyük kudretim,senin sahiden şehrimde olduğunu bilmek.
hatta şuan ıslak şehrimde geceliğinle balkondasın.
ben dokunmaya çalışıyorum ince parmaklı ellerine…
kaldır öpülesi alnını ve bak bana,yoroz değil kararan…
yüzümde ışığndan ayrılmanın kederi birazda
“işte geldik gidiyoruzun”hüznü var…
ama gördünmü gülüm bir tek gözlerin değişmedi yine
bir tek gözlerin…(Nazım Hikmet Ran)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder