31 Temmuz 2012 Salı

Metin2 Server Kurdum Ama Nasıl Gircem?

Metin2 Server Kurdum Ama Nasıl Gircem?

Arkadaşlar bazı arkadaşların sorunuda serveri kurduktan sonra oyuna girememek. Şimdi aşağıdaki linkten Türkçe MC(oyuna gireceğimiz exe)'yi indirelim.
-Türkçe MC


Bunu indirdikten sonra Metin2 TR yi kuruyoruz(oynuyorsanız farklı bir dizine kurun). İçine Türkçe MC dekilerin hepsini atıyoruz. Ordaki mc.txt yi açın. Oraya serverin IP sini sonu 100 (x.x.x.100) olarak yazın. Kaydedip kapatın. Şimdi Virtual PC'yi açın."./start" verdikten sonra 7 tane connect: operation time out gelicek. Bundan sonrada sura simgeli exeden oyuna girebilrisiniz. mc.exe den oyuna girerseniz hata alırsınız...
 
metin2 server kurdum ama oyuna nasıl gircem, metin2 server kurdum oyuna giremiyorum, metin2 serveri kurduktan sonra oyuna girme

4 yorum: