24 Temmuz 2012 Salı

Tiffany Lynn Alvord Kimdir?

Tiffany Lynn Alvord (11 Aralık 1991)Youtube video sitesine nisan 2008'de ilk videosunu 15 yaşındayken yüklemiştir.Tiffany'nin erkek kardeşlerinin ismi şöyle başlar:travis,tyler,thomas,todd,trent,tevin.830.000 youtube takipçisi vardır.3 kedisi vardır adları:tiger,batgirl and bunny.5 yılda youtube videosunun sayısı 126'dır.Liseden 2010 yıında mezun olmuştur.En çok sevdiğim renk mor'dur.En çok sevdiğim yemekler meksika yemekleri ve pizzadır.Çilek,ahududu ve yaban mersini severim.Kurabiyeleri severim.En çok sevdiğim şekerler M&M's,kit katsve dove çikolatalarıdır.En çok sevdiğim fast food subway,arby's,numero uno pizza,el polo loco'dur.En çok sevdiğim içecek su'dur.Saçlarım doğal ve düzdür.Plaja gitmeyi severim.En çok sevdiği mevsim yaz.Utah'da snowboard yapmayı severim.Forever 21,american eagles,delias marketlerinde alışveriş yapmayı severim.Arkadaşlarımla gece sineması yapmayı severim.1o yaşında ilk şarkımı yazdım.Pianoyu ilkokuldayken öğrendim.Kendim gitar çalarım.2 gitarım var.Şarkı yazmayı ve söylemeyi severim.En çok sevdiği söz daima gülümse.Ben hayatı severim ve hissederim.Benim fanlarım dünyada en iyileridir.Ben fanlarıma tiffanitic derim ve onlar beni destekler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder