17 Temmuz 2012 Salı

Trollface Karikatürleri

İnternette gezerken arada sıkılıyorum. Sizede olmuştur. Bu durumda herkesin bir çözümü yoktur ama benim var. Böyle sıkıldığım anlarda Trollface karikatürlerine bakarım. Beni hemen neşelendirir ve yüzümde bir gülümseme bırakır. Sizede bir kaç tane paylaşacağım :)
Karikatürlerden önce trollface nedir ?
Trollface 2008 yılında bir kişi tarafından paintte çizilen bir resimdir. Genelde trollface.jpg olararak da kullanılır. Trollerin amacı internette (forum, chat odaları, tartışma, blog gibi birçok kişinin katıldığı yerlerde) bazı kişileri diğerlerine karşı kışkırtmak, lafları çarpıtarak ana konudan saptırmak gibi eylemlerdir. Internette bu kişilerin sayısı çoğaldığı için trollface.jpg karakteri ortaya çıkmış ve trollük yapan kişilere karşı kullanılmaya başlanmıştır. Karikatürler ise bir trollün gerçek hayattaki durumunu anlatır.
tumblr lqc6nrCtKF1r0uanio1 500 Trollface Karikatürleri
tumblr lppeatSa6h1r0uanio1 500 Trollface Karikatürleri
tumblr lppe70N0221r0uanio1 500 Trollface Karikatürleri
tumblr lp9f41vCTB1r0uanio1 500 Trollface Karikatürleri
tumblr lp7m0bkBda1r0uanio1 500 Trollface Karikatürleri
Neyse bu kadar yeter sanırım ben gidiyorum. :)   2lld9au Trollface Karikatürleri
:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder