17 Temmuz 2012 Salı

İzledim : Çılgın Hırsız

lgnhrszhaber1 İzledim : Çılgın Hırsız
Şuan gece saat 2.40 Abim ile “Çılgın Hırsız” adlı filmi izledik. Kendimizi gülmemek için zor tuttuk. Aranızdan birilerinin “Neden tutuyorsunuz ki kendinizi ?” dediğini duyar gibiyim. Nasıl gülelim bre ? Saat gecenin 2′si :D Neyse konu bu değil. Filmden biraz bahsedeceğim.
Filmin Konusu : Filmde acemi bir hırsız var, hiç bir iş başaramayan beceriksiz bir hırsız. Bu hırsız bir evde yaşlı bir bilim adamı ve bir çok küçük yaratıkla (ne diyeceğimi bilemedim :D) birlikte yaşar.  Acemi hırsızımız boş işler peşindeyken, “Vector” isimli genç bir hırsız piramidi çalar.  Buna karşılık bizim acemi hırsızımız ayı çalmaya kalkar. Bunu yapması için yardıma ihtiyacı vardır. Bir kız yurdundan 3 tane kız evlat edinir. Bu 3 kız evlat onu macera dolu bir serüvene sürükler.
Görüntüler :
cilgin hirsiz 12 İzledim : Çılgın Hırsız

cilgin hirsiz 9501709 İzledim : Çılgın Hırsız

cilgin hirsiz 1304887830 İzledim : Çılgın Hırsız
Aslında bu yazıyı yaklaşık 1,5 hafta önce yazıp kaydetmiştim ama vakit olmadı işte :D Kısmet bugüneymiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder