16 Temmuz 2012 Pazartesi

Hacı Kayseri – 10 Yaşındaki Yetenekli Rapçi

20111107105852capture Hacı Kayseri   10 Yaşındaki Yetenekli RapçiHenüz 10 yaşında olmasına rağmen bütün ameleler tarafindan kıskanildigini ve bu durumdan oldukça rahatsiz oldugunu dile getiren rapin yeni fenomeni hacı yaptigi rap’i kayit altina alarak bütün gerçekçiliğiyle gösterdi, iyi seyirler rapçi hacı.

- Bağın arkadaşlar! Şimdi ben yani rep yaptığımı anlamıyorsunuz bazı ameleler. Arkadaşlar inanmıyorsanız yani gösterebilirim yani bagabilirsiniz. Gayıtımıda alırım yani yaparım repimide. Ba amelesiniz siz yani yapamadığınız reple yani alınıyosunuz üstünüze yani bunu ben yaptım beni çekemiyosunuz yani. Adam olun ayağınızı denk alın. Yaptığımı gösteririm alayınızı topa dizerim. Şuraya bakın yani bakın.
Bagın arkadaşlar repimi duydunuz dinlediniz beni çekemeyenler gidene gapı gelene sapı anladınız mı yani adam olun ayağınızı denk alın hepinize dis atarım alayınızı sürerim piyasadan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder