16 Temmuz 2012 Pazartesi

Robert Pattinson ♥

robert pattinson Robert Pattinson ♥
Şafak Vakti’nin vizyona girmesine sayılı günler kaldııı.!
Nemrut surat Bella’yı bile özledik o derece yani. Alice’imiz saçını kestirmiş, her ne kadar kitapta kirpi gibi halinden kurtulup düzeldiği yazsa da bence eski hali daha iyiydi. Oğlana benzemiş. Rosalie’ciğim herzaman ki gibi çok güzel. Diğerlerinde bir değişiklik yok fakat bu filmde kadro artıyor bir de Renesmee katılıyor aralarına Edward’la Bella’nın bebişi, kitabını okuyanlar bilir…
İsimden asalet akıyor değil mi?! “Edward Cullen”
Biraz bilinmeyenlerinden bahsetmek istiyorum.

Londra’da bulunan Harrodian Özel Okulunu bitirmiştir.
• Ayakkabı numarası 44′tür.
• Spora karşı yeteneği yoktur ve Harry Potter’da Cedric Diggory rolünü almak için spora yeteneği
olduğu konusunda yalan söylemiştir.
• Bad Girl (Kötü Kız) isimli bir müzik grubunda yer almıştır.
• Spor yapmayı sevmez.
• Çocukken Patty ismi ile çağrılırmış.
• 12 yaşında okuldan atılmıştır.
• Michael Gambon, Warwick Davis ve Al Pacino’yu çok sevmektedir.
• En sevdiğim yemek hazır yiyeceklerdir.
• Harry Potter’da en çok oynamak istediği rol Profesör Snape karakteridir.
• En sevdiği süper kahramanlar Örümcek Adam ve X-Men’deki Gambit’tir.
• Kendine örnek aldığı aktör James Dean’dir.
• Sigara kullanıcısıdır.
• En sevdiği korku filmi “Exorcist”tir.
• En sevdiği Alacakaranlık Serisi kitabı “Yeni Ay”dır.
• Bayanların büyük ilgiyle giydikleri UGG botları sevmemektedir.
• En sevdiği müzik grubu “Kings of Leon”dur.
• Yazar olmak istemiştir.
• En sevdiği rap abümü GZA’nın “Liquid Swords”dur.
10 yaşından 15 yaşına kadar gazete satarak para kazanmıştır.
Emma Watson Robert hakkındaki görüşlerini şu şekilde dile getirmiş: “Pek çok insan onun yerinde olmak istiyordur ve en iyi yaşam olduğunu düşünüyordur ama karşılığında ödemesi gereken bedeller var. neyseki benim için çok kötü değil. ben Rob’un konumunda değilim. Benim için çığlık atıp ağlayan ve bana dokunmaya çalışan fanlar yok. Bunun için minnettarım.”
Watson her ne kadar çığlık atan fanları olmadığı için minnettar olduğunu söylesede bence kesinlikle bunun olması için uğraşmıştır, olmayınca ben olsam ben de öyle derim. ;)
David Cronenberg:”Ron çok gerçekçi ve sette eğlenceli.”
Robert Pattinson: ”Arαdα sırαdα çocuklαrı αlgılαmαktα zorluk çekiyorum. Onlαr çok fαrklılαr! Mαckenzie Foy vαr ki o benim gördüğüm en hαvαlı çocuk. Bir de Mαckenzie’nin küçüklük hαllerini cαnlαndırαn bir sürü çocuk vαr. Bαzı durumlαrdα benden dαhα büyük dαvrαnıyorlαr.”
Charlie Simpson:”Ben Twilight film müziklerinde onun şarkılarından birini dinledim, Pattinson’un harika bir sesi var ve onunla bir düet yapmak harika olurdu.” E tabi Simpson da Robert’ın şarkıcılara taş çıkarttığının farkına varmış. Fakat Rob albüm çıkaracağı iddialarına açıklık getirmiş ve şu an için işleri arasında müziğin bulunmadığı belirtmişti malesef..
Sarah Gadon Rob’un Cosmopolis’den oyuncu arkadaşı. Cosmopolis hakkında bilgi vermiş. Gadon:”Bu gerçekten ilginç bir film. Film hakkında çok fazla bilgi vermek istemiyorum ama sadece şunu söyleyebilirim, bir gün içerisinde her şeyi kaybetmiş genç bir milyoneri ( bu Robpatz oluyor ) anlatıyor. ve bende onun evlendiği karısıyım. Birlikte kahvaltı yapıyoruz, öğle ve akşam yemeği yiyoruz.”
Robert%252BPattinson%252B19 Robert Pattinson ♥
     Aaaa bu arada aklıma gelmişken yazayım RobPatz 10 yaşından 15 yaşına kadar gazete satarak para kazanmış… Öyle şöhrete konuvermiyor kimse bunu hiçbir zaman unutmayın. Başarılı insanların hayatlarına baktığımızda sadece bir süreliğinede olsa sıkıntı çektiklerini ve önlerine engel çıktığını görebiliriz. Engellerle boğuşmuş -sabırlı ve azimli- insanların şu an ya kitaplardan hayatlarını, dünyaya kazandırdıkları eserleri öğrenmek için çabalıyoruz ya da onunla birlikte bir fotoğrafım olsun başka bir şey istemem diyoruz. Günün birinde isilerimizi altın harflerle yazdırabilmek için bugünün şartlarına ayak uydurmalı ve engellerle boğuşmalıyız diyorum ve yazımı sonlandırıyoruuum. Vay be nerden nereye gelmişiz. :D
Şimdilik yeter sanırım bu kadar.Eğer ilgi görürse devamını yazacağım… :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder