17 Temmuz 2012 Salı

Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

Herkese İyi Günler;
Öncelikle Söylemek İstediğim Şey Bu Yazı Ve Resimler Tamamen Bana Aittir Ve Kesinlikle Alıntı Değildir.
Resimleri Tam Olarak Göremiyorsanız BURADAN  İndirebilirsiniz.
Bu Başlık Altında Gif Dediğimiz Harektli Resim Yapmayı Öğreteceğim…
Gıf Yapmak İçin İlk Önce Easy Gif Animator Denen Bi Program Lazım.
Programın Linki : Easy GIF Animator İndir
Dosyayı İndiremeyenler İçin Yardım!
Programı İndirdikten Sonra Kurup Aşağıdaki Adımları İzliyoruz.
1)
10cixhc Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
24kzedh Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
2i9kpok Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
2sbtpon Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
oktuo3 Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
344ckup Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
73nwqw Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
95oakn Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
5k4wv9 Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
mkhit1 Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)
33vixio Gif Nasıl Yapılır? (Resimli Anlatım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder