17 Temmuz 2012 Salı

Canan Tan – Yüreğim Seni Çok Sevdi

yuregim20seni20cok20sevrq2 Okudum : Canan Tan   Yüreğim Seni Çok Sevdi
yuregim20seni20cok20sevrq2 Okudum : Canan Tan   Yüreğim Seni Çok Sevdi

Merhaba arkadaşlar ben Gökçe. Bu jaisuss.com’ daki ilk yazım. Umarım okuyanlar vardır oralarda bir yerlerde :).
“Biliyorum, imkansız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime…” demişti Murat. “Çünkü, YÜREĞİM SENİ ÇOK SEVDİ!…”
Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını.

“Yüreğim seni çok sevdi
o yürek talan
o yürek yangın yeri
o yürek seni istiyor
bir tek seni…”
Aslı ile Murat’ın İstanbul-Bursa-Amerika üçgeninde yaşadıkları destansı aşkın öyküsü..
Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği kadar gerçek…
İşte böyle anlatmış Canan Tan kitabını.. Bir de ben anlatayım..
Aslı hırslı, tuttuğunu koparan ve çok yönlülüğüyle ilgi odağı olmayı başarabilen, İstanbul Üniversitesi’ni derece ile kazanmış bir genç kız. Murat’la, üniversitede, arkadaşları Ferda ve Emre arayıcığıyla tanışmıştır. Kısa zamanda gelişen ilişkileri onları aşka sürüklemiştir. Murat’ın Aslı’ya olan ilgisini ortak zevkleri Nazım Hikmet şiirleriyle dile getirmesiyle başlayan aşkın sonu sandıkları gibi bitmiyor maalesef..
Ben okudum tavsiye ediyorum. ;) Ve gerçekten herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir kitap..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder