17 Temmuz 2012 Salı

Football Tycoon Başarı Taktikleri

football tycoon%255B1%255D Football Tycoon Başarı TaktikleriBu aralar bu oyuna merak saldım. Günde 10dk bazende yarım saat zaman ayırıyorum yetiyor açıkcası. Ntvsporun alt yapısında basit bir futbol menajerlik oyunu. Her oyuncunun bir gücü oluyor. Toplam takım gücünüze ve bazı kriterlere göre maç skorunuz belirleniyor. Ben biraz yüzeysel geçiyorum aslında maç skorunu belirleyen aşağı yukarı 5 madde olabilir. Hergün saat 5′te maçlar başlar 5,10 gibide siteye girip skoru öğrenebilirsiniz. Amaç 1. lige çıkmak fln işte ama ben eğlencesine oynuyorum :). Ayrıca Sezonun 1. Lig şampiyonuna süpriz ödüllerle Oley.com hediye paketi ve sezon sonunda 2. ligteki grup birincileri NTV Yayınları’ndan Spor Kitabı kazanıyor.
Neyse gelelim başarılı bir oyun için nasıl bir taktik yapmamız gerektiğine. Şahsen ben 4 kez takımımı sildim ve en sonuncuda başarıya ulaştım. Şimdiye kadar hiç maç kaybetmedim ve berabere kalmadım.
Öncelikle başlangıçtaki takımımızı tamamen silelim. Yada isteğinize göre gücü yüksek olanlarda 1-2 tane yedek bırakabilirsiniz. Daha sonra Menajerden oyuncu arama yapalım. Tüm takım kadrosunu profesyonel oyunculardan oluşturacağız. Yaklaşık 20 puan kalması lazım. Bu puanlarla tüm sponsorları alalalım. Şimdi takımımız hazır. Teknik Direktör > Taktik > Oyun Sistemi ve Stratejiyi kendinize göre ayarlayabilirsiniz.
Buraya kadar her şey tamamsa sıra geldi takımımıza yüksek güçte oyuncular almaya. Bunun için açık artırma sistemini kullanıyoruz. Oyuncuları kullanıcılar satıyor ve açık artırmaya düşüyor. Belli bi saat var. O süre sonunda en yüksek teklifi verene oyuncu gidiyor. Bu sistemden karlı çıkabilmek için diğer kullanıcıların fazla online olmadığı bi saat seçmemiz lazım. Örneğin gece 2-3-4 bu iş için çok uygun zamanlar. Menajer > Transfer Borsasına geliyoruz. Oyuncu yaşını 30′dan yukarı seçip listeleme şeklinide kalan süre yapıyoruz ve aratıyoruz. Karşınıza çeşitli güçlerde oyuncular çıkıyor. Eğer 35 yaşlarında 75-85 arası güçte bi oyuncuyu 20bin ila 30bin arasında bi fiyata alma imkanınız varsa hemen alın. Oyuncuları hemen almak için oyuncuya teklif verme süresini sürekli yenileyin. Sürenin bitmesine 10 yada 5 sn kala çok yüksek bi teklif verin ve oyuncu sizde olsun. Paranız bitene kadar oyuncu alın. Yaklaşık 750 ile 850 arasınra takım gücüne sahipseniz bulunduğunuz ligi kolaylıkla  1. olarak bitirebilirsiniz. Takımınızın maça çıkarken şu özelliklere sahip olmasına dikkat edin;
  • Oyuncuların moralleri 100 olsun. Bunun için bireysel antremandan birebir görüşme yapın tüm oyuncularınıza.
  • Enerjileri yüksek olsun. Enerjileri azsa tüm takıma masaj yaptırabilirsiniz.
Bir sonraki lige geçerken 1 gün maçlar yapılmıyor. Bu boş günde hiç bir şey yapmayın. Bırakın puanınız artsın ilerde lazım olacak. Paranız azaldı ve sizin paraya ve oyuncu almaya ihtiyacınız var. Kolay yönden para kazanmak için Oyuncu Aramadan bi genç yetenek aratın ve hergün onu çalıştırın. Gücü 70 ile 80 arası olduğunda iyi paraya satabilirsiniz. Mesela ben bi defans oyuncusu arattım. Sürekli bireysel antremandan defans eğitimi yaptırarak gücünü 70′e kadar 2 gün içerisinde getirdim. Ve şimdi satmaya kalktığımda 496.620 TL yapıyor. Biraz daha geliştirip satacağım. Şimdilik aklıma başka bir şey gelmiyor. Oyun hakkında sorularınız olursa yorum atabilirsiniz. İyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder