19 Temmuz 2012 Perşembe

Blogger Yemek Teması Güncellendi!

Arkadaşlar bazı servislerin sağladığı temaları işleyerek konulara özel hale getirmeye devam ediyorum. Bir kaç güne kadar yeni bir şablon daha yayınlayacağım. Geçtiğimiz günlerde yayınladığım Blogger Yeni Yemek Teması ile ilgili paylaştığım yazıma gelen bir yorumdan sonra bu temayı güncelleme, css kodlarında bazı değişikler yapmaya karar verdim. Dün bitirdim şablonun tüm eksiklerini, tümüyle kadın sayfalarına özel bir hale getirdim. Renkler ve diğer eklentilerin tümü, seo açısından gerekli tüm düzenlemeler sorunsuz olarak tarafımca halledilmiştir. 

Bugünlerde bir yemek sitesi, kadın sitesi, moda sitesi, alışveriş ve kozmetik sitesi gibi sayfalar yayınlamayı düşünüyorsanız bu şablon tam size göre. Özellikle kız blogları için "görsel açıdan önem verilmiyor" sayfalara diyordum hep, tüm sorunlarınızı çözecek, Google gibi arama motorlarında çok daha hızlı index almanızı sağlayacak şablonları editlemeye devam edip sizlere sunuyorum. Bu fırsatı kaçırmayın derim, istediğiniz her türlü konuya özel olarak şablonu yeniden ele alabilirim, bunu bana bir yorum olarak bildirmeniz yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder