16 Temmuz 2012 Pazartesi

Araf Online Sonunda Açılıyor

araf Araf Online Sonunda Açılıyor
Uzun zamandır oyun arayışı içerisindeydim. Hala çalışanlar vardır ama malum şu an öğrenciler için yaz tatilindeyiz. Ve en sıkıcı tatilimi geçiriyorum sanırım. Bir çok oyunu denedim, bekledim, eski denediklerime döndüm bakıyım oynanır mı diye yok olmadı bulamadım şöyle hoş kendine bağlayan bir online oyun.
İşte yakın bir zamanda Araf Online’ı gördüm birkaç videosuna baktım oldukça hoş görünüyor yani denenemiyecek kadar kötü değil en azından. Başlığa sonunda açılıyor yazdım çünkü oyun sanırım 1 yıl önceden duyurulmuş, ertelenmiş 2-3 kez verdikleri tarihte açılmamış oyun. Epeyi oyuncu kaybedilmiş sanırım ama onlarda geri dönecektir bence. Bişeyler bişeyler derken 29 Haziran Cuma günü tüm oyuncuların katılabileceği kapalı betası 21 Haziran saat 20′de başlayan canlı yayının sonunda duyuruldu. Canlı yayında oyun ile ilgili arayüz, karakterler, skiller, petler, pvp ve pve, görevler, etkinlikler gibi şeyler tanıtıldı. Yine 26 Haziranda sadece ses ile bir yayın yapıldı. Oyunculardan gelen sorular cevaplandı ve yayının sonunda oyunun indirme linkleri açıklandı.
Eğer sizinde benim gibi aradığınız bir oyun varsa gelin deneyelim derim. Şimdi biraz fikir sahibi olmanız açısından yayını ve birkaç oynanış videosu paylaşayım.

Araf Online Karakterler

Oyunda 4 farklı karakter ve her karakterin 40. seviyeden sonra seçebilecekleri pve ve pvp olmak üzere 2 tane sınıf bulunmakta. Yayından hatırladığım kadarıyla pve seçenlerin daha çok alan skili ağırlıklı daha kolay seviye atlayabileceği yetenekleri bulunmakta, pvp ise 1 adama yönelik saldırılar içeriyormuş.

21 Haziran yapılan canlı yayınında kayıt videoları hazırlanmış. Bende izleyememiştim yayın yapılırken. İnternet yavaştı ve görüntü sürekli donuyordu. Seste sanırım problem vardı ama idare edeceksiniz artık çok anlaşılamaz değil :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder