19 Temmuz 2012 Perşembe

Wolfteam Envanter Hack + Kurt Karakter Hack İndir / Download (Megadosya – Gezginler – Turkmmo)

wolfteamkurthack Wolfteam Envanter Hack + Kurt Karakter Hack İndir / Download (Megadosya   Gezginler   Turkmmo)
Wolfteam Envanter Hack + Kurt Karakter Hack
Kullanımı:
  • WolfTeam’a Girip Lobide Bekleyin
  • KERNEL DETECTIVE’yi açıyoruz. WolfTeamTS.bin’i bulup Librares’e giriyoruz
  • WolfTeam.bin’e Sağ Tıklayıp İnjec New Library diyoruz.
  • Dll’yi seçiyoruz ve hilemiz aktif oluyor.
  • Oyuna başlarken F1 tuşuna birkez basın.
  • [1, 2, 3 Envanter] İki slot Silahları F1 Tuşu İle Açılmaktadır.
  • Kurt Karakterleri Numpad 1, 2, 3, 4, 5, 6 ile Açılmaktadır.
indir download Wolfteam Envanter Hack + Kurt Karakter Hack İndir / Download (Megadosya   Gezginler   Turkmmo)
Wolfteam Envanter Hack İndir: Tıkla İndir










Wolfteam Envanter Hack 2011 indir, Wolfteam Envanter Hack indir gezginler, Wolfteam Envanter Hack Kullanımı, Wolfteam Envanter Hack Yeni indir, Wolfteam Karakter Hilesi indir, Wolfteam Kurt Hack indir, Wolfteam Kurt Karakter Hilesi indir.

9 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  2. aga bu hileyi nasl yapacam ya indirdim tıklıom ama yuklemio neden

    YanıtlaSil
  3. olmazsa bu işin peşini bırakçam eskiden w7 de oluyodu xp de olmuyo ://///

    YanıtlaSil
  4. bendede ben 1 milyon tane hile yaptım yarısı oldu ama yarısındada wolfteam ile ilili hile yaptım hi 1 tane bile olmadı adam lar oyunda hile profu aqa bu nedir ya böle adamlar gel,iyor envanter hackla bana estr-1 flmae ile tek atıyorlar sıkıldım oyundan soğudm wallahai allaha şüükr gene eskisi kadar yokda gende olsun war baya

    YanıtlaSil
  5. bendede ben 1 milyon tane hile yaptım yarısı oldu ama yarısındada wolfteam ile ilili hile yaptım hi 1 tane bile olmadı adam lar oyunda hile profu aqa bu nedir ya böle adamlar gel,iyor envanter hackla bana estr-1 flmae ile tek atıyorlar sıkıldım oyundan soğudm wallahai allaha şüükr gene eskisi kadar yokda gende olsun war baya

    YanıtlaSil
  6. windows7'de olur diyolardı w7 kullanıyom çoğu hile olmuyo .d bu inş olur.

    YanıtlaSil
  7. windows7'de olur diyolardı w7 kullanıyom çoğu hile olmuyo .d bu inş olur.

    YanıtlaSil