18 Temmuz 2012 Çarşamba

Survivor Merve Büyüksaraç Bütün Açıklamaları ve İddiaları

survivor merve büyüksaraç açıklamaları, merve büyüksaraç survivor için ne dedi, merve büyüksaraç acun survivor hakkında konuşması, merve büyüksaraç ne dedi survivor

- Acun Medya’dan haftalık ödeme aldım. Paramı çok düzgün ödediler.
- SMS’lerin nereye gittiği belli değil. Noter diyorlar, hangi noter, ismi belli değil.
“Yemek Verdiler”
- Yemek verdiler. O kadar aç değildik.
- Son gün canlı yayına kadar bekledim Acun Ilıcalı bir açıklama yapar diye, herhangi bir açıklama yapmadı. Orası Acun’un yarışması olmuş. Yarışmaya katıldığım için pişmanım.
Survivor adasında yaşam ile ilgili bir gazeteye de konuşan Merve Büyüksaraç, şu iddiaları ortaya attı:
- Yarışmaya katıldığıma çok pişmanım. Bilseydim katılmazdım. Ben hakiki Survivor zannediyordum, değilmiş.
- İnsanlar Acun’u çok sevdiğinden saygı duyduğundan değil, para ödeyeceklerini bildiği için konuşmuyor. Ben konuşuyorum, kendime güveniyorum.
- Çok ciddiye aldığımı söyleyemem ama gizlilik söyleşmesine aykırı davranmanın cezası 100 bin TL. Dava açılırsa kanıtlarım var.
“Pilav Veriyorlardı”
- Konsey günleri bir sandviç ve bir tabak pilav veriliyordu.
- Bir bölümde Alp bir bukalemun yakaladı, onun boynuna tasma takıp gezdirdi. Mesela Dominik’te bukalemun yok. O tekneyle geldi kafesin içinde 15 dakika reality çekildi sonra kafese koyup geri gönderdiler.
“Ahtapotu Biz Yakalamıyorduk!”
- Yengeçleri ve ahtapotları da biz yakalamadık. Aklınız alıyor mu, Alp koşa koşa gidecek, kocaman ahtapotu eliyle yakalayacak..
“Tuvalet Kağıdı Vardı”
- Duş da yoktu, tuvalet de.. Ormana gidiyorduk ama tuvalet kağıdımız vardı.
- Eğer izleyici dikkat ederse ilk hafta Mustafa Topaloğlu’nun saçları bembeyaz oluyor. Ertesi hafta bir anda siyah. Saç boyası bile getirdiler ona.
Acun Ilıcalı’dan Cevap: “Ucuz Şöhret Peşinde”
Merve Büyüksaraç’ın iddialarına Acun Medya’dan yalanlama geldi.
Açıklama şöye:
“Şöhret sahibi olmak bir insanın yaşamdaki amaçlarından biri olabilir. Bu konuda tutkulu bir heves göstermesi de bir ölçüye kadar anlaşılabilir. Ancak ucuz ve bayat iftira kampanyaları düzenleyerek, kurum ve kişileri zan altında bırakarak bu arzuyu gerçekleştirmeye çalışmak, en hafif ifadeyle kötü ve cahilce bir yöntemdir. Merve Büyüksaraç’a tavsiyemiz daha sonra kendisinin de utanarak hatırlayacağı iftira ve hakaretlere başvurmak yerine, emek ve başarı merkezli bir kariyer planı oluşturmasıdır. Kurumumuz ve Survivor’a katılan yarışmacılarımızı töhmet altında bırakan söz konusu kişiyle ilgili hukuki girişimlere başlanılmıştır.”
“Merve’nin Psikolojik Sorunları Var”
Merve Büyüksaraç’ın iddialarına yarışmacılardan da tepki geldi:
Mustafa Topaloğlu: Bu arkadaşımızın gerçekten psikolojik rahatsızlığı var. Zaten ilk gün hal ve hareketlerinden bunu hissetmiştim.
Almeda: Prodüksiyonun bizi manipüle ettiği iddiası tamamen yalan. Merve gitmesin diye ikimiz Doğuş’u

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder