1 Temmuz 2012 Pazar

Şebnem Ferah - Benim Adım Orman şarkı sözü

içimden geçeceksen eğer
buradayım yürü üzerime
ateş şiir hepsi benim hazırım ben..
gel gel gel gel
istersen dinlen içimde
köklerimden bir şarkı var dilimde
çıplak ayaklarla gez her köşemde
gel gel gel gel
benim adım orman
örtü yaptım yapraklardan
serdim herkesin üstüne
biz hepimiz uyuduk bittik yalnızlıktan
yeşildim olabildiğince
yaşlandım maviye değince
hem gündüz hem gece aklına düşünce..
gel gel gel gel
benim adım orman
örtü yaptım yapraklardan
serdim herkesin üstüne
sür yüzünü yüzüme korkma yalnızlıktan
benim adım orman
örtü yaptım yapraklardan
serdim herkesin üstüne
sür yüzünü yüzüme korkma yalnızlıktaniçimden geçeceksen eğer
buradayım yürü üzerime
ateş şiir hepsi benim hazırım ben..
gel gel gel gel
istersen dinlen içimde
köklerimden bir şarkı var dilimde
çıplak ayaklarla gez her köşemde
gel gel gel gel
benim adım orman
örtü yaptım yapraklardan
serdim herkesin üstüne
biz hepimiz uyuduk bittik yalnızlıktan
yeşildim olabildiğince
yaşlandım maviye değince
hem gündüz hem gece aklına düşünce..
gel gel gel gel
benim adım orman
örtü yaptım yapraklardan
serdim herkesin üstüne
sür yüzünü yüzüme korkma yalnızlıktan
benim adım orman
örtü yaptım yapraklardan
serdim herkesin üstüne
sür yüzünü yüzüme korkma yalnızlıktan

Şebnem Ferah - Benim Adım Orman şarkı sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder