16 Temmuz 2012 Pazartesi

Muck – Salih (Güntaç Özdemir)

Bu yazı 5 ay 19 gün önce yayınlanmış olduğundan güncelliğini yitirmiş veya içeriğindeki bilgilerin geçerliliği kaybolmuş olabilir. Herhangi bir yanlış anlaşılmadan bu site sorumlu değildir.
Nereden başlanır söze? Zoor bir daha, daha da güvenmek bana düşen kabullenmek, zor da olsa dönüp gitmek… Benimle yan.
Yeterince saçmaladım.:)  Muck dizisinde ki Salih, Güntaç Özdemir’den bahsetmek istiyorum. Gerçek hayatında da müzisyen olduğunu öğrendim, hakkında pek bilgiye ulaşamadım maalesef.. Birkaç kaynakta Adalet Bakanlığı eski Genel Müdürlerinden Salim Özdemir ve Nurten Özdemir’in oğlu olduğu yazıyor. Ayrıca biriyle evli olduğu yazıyordu fakat twitter hesabında evli olmadığına dair bir tweet gördüm, “hayir arkadaslar evli degilim yanlis olmasin:)”. Böyle dediğine göre evli değildir heralde nereden uydurdular bilemem.. Muck   Salih (Güntaç Özdemir)
Sesi müthiş ya Muck dizisi başlayana kadar hiç duymamış olmamdan yola çıkaraaak, artık bu dünyada iyilerin kazandığına inanmıyorum. Güntaç hep iyiydi sonuç itibariyle. Fakat biz Muck dizisiyle tanıdık.. Bu da olanak olmadan, çevre olmadan bir insanın başarılı olamayacağını gösteriyor bize, Güntaç kadar iyi olsan bile. ;)
Neyse biz konuyu fazla saptırmadan şarkılarından, sesinden bahsedelim. Şarkıların sözleri ona mı ait bilmiyorum ama sözlere de bayıldım. Benimle yan şarkısı.. Öpüşelim tanışalım şarkısı.. Yine gelir şarkısı.. Deli şarkısı…
Youtube’da bir şarkısının altında “Beyler albümü mart da çıkıcak o zaman tamamını dinlersinz :) bu şarkı böyle kalmaz heralde :)”  diye bir yorum gördüm.  Ne kadar sevindim anlatamam eğer albümüne rastlarsam mutlaka almayı düşünüyorum.:) Son iki haftadır onun şarkılarını dinleyerek günü bitiriyorum. Kısa süreli olacağına inandığım bir asosyallik içerisindeyim. Ara sıra beynime kan gitsin, bitkisel, hayvansal vs. hayattan çıkabileyim diye Güntaç’tan farklı olarak Sıla, Gece falan dinliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder