16 Temmuz 2012 Pazartesi

Aref Sırrını Açıkladı!

a2ae48507463606fc97ba28464f0a3e2 1298370672 Aref Sırrını Açıkladı!Yılbaşı gecesi Show Tv de yayınlanan Yetenek Sizsiniz rüyalar takımı yine bravo dedirten yarışmacıları ağırladı. Valla sırf başlıkta geçtiği gibi Aref sırrımı açıklayacağım dediği için izlemeye devam ettim. Tam yerinde kesmişler videoyu. Adamlar işini biliyor ama ben olsam Aref’in tizırını başta 1 – 2 kez verir gösteriyi de en sona koyardım. Söve söve beklerdi benim gibi Aref’i bekleyen kesim o da ayrı konu.
Açıkladı açıklamasına başlarda ama aslında yapmak istediği insanların başka yere odaklanmasını sağlamak. Zaten illüzyonda da temel amaç budur. Şu kutulu gösterisinden sonra bi çok teori atılmıştı ortaya. Vay 2bin dolarlık kutu o, vay cinleri var(bunu babaannem dedi) gibi senaryolar gırla gitti. Bense ip vardı demekten başka bi şey diyemedim. Bu gösterisinde olayların nasıl yapıldığını başlarda dalga geçerek bize sundu, daha sonra ise Sergene rastgele bi kartı Acun ve Hülya’ya rastgele bi kitabın rastgele bi sayfasının başındaki kelimeyi aklında tutmasını istedi. Daha sonra bunları beyaz bi tahtaya yazdırdı yanındaki yardımcısına. Tabi biz bu kelimeleri yine kutudan çıkacak diye düşünürken kutudaki şeritten geleceği görebilseydim buraya yazmazdım gibi bi şey çıktı. Sonra yardımcısının tişörtünü yırttı feyste sayfasını da tanıttı şovunu da yaptı. Tahtaya yazdığı kelimeler yardımcısının sırtından çıktı işte o kelimeler
üçgen
Kırmızı
Nijerya
10 kupa
Darian
Onunda dediği gibi sırrını çözmekle uğraşmak yerine izlemekten keyif alın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder