19 Temmuz 2012 Perşembe

%100 Ücretsiz Mobil İnternet Keyfi

%100 Ücretsiz Mobil İnternet KeyfiEvet arkadaşlar yanlış duymadınız :D İnternette dolaşırken ratsladım buna ve hemen denedim.
http://trcll.im.php.t9space.com/power/mrb/http/google.com/
Yukarıdaki linki telefonunuzun link girme yerine eksiksiz bi biçimde yazıyorsunuz. Google çıkıyor. Gitmek istediğimiz siteyi aratıyoruz. Veee ücretsiz sörf keyfini doya doya yaşıyoruz. :)
Ha unutmadan söyliyim ben Turkcell’de denedim gayet sorunsuz çalıştı. Ama bi şey indirmeye kalkmayın sakın paranızı yer valla ;). ( Benim yedi :( )
Bi arkadaşım şunları yazmış bu konu için
Bütün operatörler için Turkcell,Avea veya Vadefone hepsini destekliyoruz yanlız her telefona olmayabiliyor..
Bazılarında arada TL gidebiliyor..
Bende 3-4 aydır hiç gitmedi paylaşıyım dedim..

2 yorum:

  1. Genelde yavaş oluyor bu tür beleş internete girebileceğimiz siteler.Ben bir ara Türkcell'de -8 t varken yaklaşık 2 saat ücretsiz internete girdim nasıl oldu anlamadım ama :D kaçak/sızıntı vardı sanırsam :D

    YanıtlaSil
  2. güzelmiş gerçekten teşekkürlerben telefonla çok ilgileniyorum umarım işe yarar

    YanıtlaSil