16 Temmuz 2012 Pazartesi

WordPress için Devamını oku eklentisi (Denendi)

70729727 Wordpress için Devamını oku eklentisi (Denendi)
WordPress kullanıcıları için Devamını oku eklentisi, e zaten wordpress de devamını oku butonu var diyenlere hatırlatma yapalım sonra da eklentiyi tanıtalım..Wordpress te yazılara devamını oku bağlantısı ekleyebilmek için editörde read more butonuna basmanız yeterli ancak sitenizde daha önceden ekli yazılar varsa bu yazıları tek tek düzenle diyerek ekleme yapamazsınız işte bu eklenti sizin yardımınıza yetişiyor..
Eklentiyi buradan indiriyorsunuz……/wp-content/plugins/ içerisine klasörü atıp adminde eklentiler bölümünden aktif ediyoruz daha sonra ayarlar kısmına geçip Limit Posts Optionsdan keyfimize göre ayarlama yapıyoruz..
Örnek olarak letter harf demek letter işaretleyip bölümüne devamını oku yazıp
Number of letters 500 yazıp Read more linktext bölümüne devamını oku yazıp Automatically limit post in: kısmındada hepsini tikleyip ayarları kaydettiğinizde eklentinin ayarları tam olacaktır..
 (Dikkatinizi çekmiştir başlıkta denendi yazdım ama eklentiyi nerde denedim ? Eklentiyi yemek tarifleri için kurduğum wordpress sitede ve ingilizce makaleler olan sitede kullanıyorum aslında eklentiyi bu blog sayfamdada kullanmayı istedim kurdum aktif ettim ama eklenti bu temayı sevmemiş olacakki eklentiyi aktif ettiğimde sağ sidebarlar yazıların en altına yani bu sayfanın en altına dizilmeye başladılar bu nedenle eklentiyi kullanamadım başka bir temamı aktif ettiğimde ise sorun yoktu sorun tam olarak neydi bilemiyorum ama temayla alakalı olduğu kesin onun dışında eklenti sorunsuz ve çok güzel çalışıyor..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder