16 Temmuz 2012 Pazartesi

Turkcell T10'a Radyo Kurmak

Ben de bir turkcell t10 kullanıcısıyım. Herkes gibi bende t10 telefonumda radyo kullanamıyordum. Direk olarak turkcell t10'a radyo programı kurarsanız çalıştıramazsınız. Radyo kurabilmeniz için telefonunuzu garantisi devam ediyorsa servisine verip sürümünü güncellemeleri gerekiyor. Eğer garantisi devam etmiyorsa radyo programını kurmak için root atmanız gereklidir. Garantisine verdiğinizde sürümü birkaç gün içinde güncelleyip size veriyorlar. Root vs. atmadan direk TuneIn Radio 5.2 programını kurarak radyo dinleyebilirsiniz. Radyo dinlerken herhangi bir wifi noktasına bağlanmanızı tavsiye ediyorum. Çünkü radyo dinlerken epeyi veri alışverişi oluyor. Ben böylece radyo kullanabiliyorum. İyi günler arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder