16 Temmuz 2012 Pazartesi

TNT Belçika’da

Hangi sitede rastlamıştım ilk olarak tam hatırlamıyorum ama bugün ülkemizde yayın yapan TNT dahil 2-3 yerde denk geldim bu videoya.  TNT’nin Belçika’da ki yayın hayatına başlaması üzerine böyle bi flashmob çalışması hazırlanmış. Daha öncede denk gelmiştim bu tür videolara aslında. Kamera şakası olarak değerlendiriyordum. Aslında bi akım gibi bi şeymiş :).  mavikedi arkadaşımızın tanımına göre; akıllara zarar bir cemaat. yüzlerce kişi bir araya gelip abuk subuk eylemler yapıyorlar. örneğin, on dakika boyunca caddenin bir tarafından diğer tarafına geçmek, bir otelin lobisine dalıp önemli bi şahsı bekliyormuş gibi yapmak ya da bir parkta toplanıp her birlikte kuş sesi çıkarmak gibi. bi nevi grup terapisi.
Flashmob; Dünyanın pek çok ülkesinde yapılan Flash Mob, katılımcıların daha önceden belirlemiş yer ve zamanda buluşup, yine önceden kararlaştırılan ve amacı genelde eğlenmek olan bir eylemi gerçekleştirdikten sonra dağılması esasına dayanır.
Tenha bir Belçika mekanının ortasına kırmızı bir düğme konulmuş. Düğmeyi işaret eden bi levhada basın ve dramayı görün gibi bi yazı yazıyor. Dayanamayıp basan kişiler bakın nelere tanık olmuş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder