16 Temmuz 2012 Pazartesi

Skrillex – First Of The Year Metal Cover

skrillex logo vector by heromau5 d4qgilm Skrillex   First Of The Year Metal Cover
 Skrillex’i duyduğunuzu sanıyorum. Dubstep müzik türünün geniş kitlelere yayılmasında büyük payı var. Bir çok kişi için dubstep denince akla gelen ilk isim(2. bi isim bulurlarsa oda gelir herhalde:)) Scary Monsters And Nice Sprites yutubda 90milyon izlenmeye sahip şuan.
Gine yutubda Alextremoboy adlı bir kanal Skrillex’in First Of The Year’ına müthiş bir metal cover yapmış. Farklı türdeki parçalara başka metal coverlarıda var kanalında. Benim en çok bu hoşuma gitti.
Neredeyse daha beğenir gibi oldum. Yani aralarında gidip geliyorum, sonuçta orjinal şarkı dubstep. Sanki metal olarak çıkmış olsa yani bi söz falan yazılmış olsa daha bi böyle sert bi şey gibi olurdu :D.
Videoda 53-56. sn aralarındaki yerler metale acccayip uymuş  yani oralar çok hoşuma gitti bazı bölümleri hariç accayip bi power metal çıkar bundan :)
Dinleyinde bi siz… Belkide yeni bir  tür doğuyordur… Metalstep :)
Birde daha önceden bitane ablanın piyanoyla yaptığı coveri görmüştüm. Bunuda ekliyeyim konuya. Buda oldukça hoş olmuş.
işte burada skrillexin kulağı, başarısı devreye giriyor, neyle çalınırsa çalınsın o güzellik var onda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder