17 Temmuz 2012 Salı

Site Sweet Site

Ahh ahh siteyi özledim yahu. Yaklaşık 1 haftadır klavyeye dahi elimi süremedim. Malum okullar açıldı. Haliyle kendime bazı kısıtlamalar koymak zorunda kaldım, çünkü sürekli bilgisayar aklıma geliyor ve oturduğumda kalkmakta zorluk çekiyorum açıkçası. Bu konuda kendimi kontrol edemiyorum sanırım :). Neyse umarım herkes için yeni eğitim ve öğretim yılı hayırlı olur istediğiniz notları alırsınız(bu sözü tüm öğretmenlerimden duyunca alışkanlık yaptı). Bu sene farklı olacak ipi koparmayacağım dediğim bi seneye daha geldik. Ama bu sefer iddialıyım arkadaş. Öyle böyle değil, bildiğin inek mod = on yapacağım. Zaten sıkılmaya da başlamıştım tatilden. Okulların açılması çok iyi oldu açıkçası. Okulun her günü ayrı bi umutla gidiyorum okula. Acaba hocanın tahtaya yazdığı soruları herkesten önce çözebilecek miyim arkadaşlarımla günüm nasıl geçecek gibi gibi. Bugün ders programı değişti, önceki daha güzeldi bence. Gerçi büyük ihtimal bu da değişecek. Toplam 2-3 kez kadar değiştikten sonra rayına oturacağını düşünüyorum.  Günlük gibi oldu yazım ama uzun zamandır yazmadım bi şeyler. Yazmak için mi yazıyorum yoksa istediğim için mi yazıyorum anlayamadım ^^. Bundan sonraki dönemlerde hafta sonu aktif olmaya çalışacağım sizinle. İyi günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder