1 Temmuz 2012 Pazar

Selim Gülgören Tarihe Gömdüm Şarkı Sözü Selim Gülgören Tarihe Gömdüm

Selim Gülgören Tarihe Gömdüm Şarkı Sözü Selim Gülgören Tarihe Gömdüm Lyrics Selim Gülgören Tarihe Gömdüm Şarkısı Sözleri Selim Gülgören Tarihe Gömdüm Şarkı Sözleri Selim Gülgören Tarihe Gömdüm Sözleri Selim Gülgören Tarihe Gömdüm Şarkısının Sözleri Selim Gülgören Tarihe Gömdüm Şarkısı Sözü

Selim Gülgören Tarihe Gömdüm Şarkı Sözü

Ben unuturum sen kendi derdine yan

Bak yaşıyorum sen hala yıkıldığımı san

Ağlasan da, yalvarsan da yok yolu dönemem sana

Bağlasan da durmaz anla usandı yürek zamanla

Bu son olsun kanmam bir daha



Düşünmeden beni düşürdün dillere

Taş duvarlar ördün yine kalbime

Bekleme gururuma döndüm ben

Seni tarihe gömdüm

Üzülmeden beni düşürdün dillere

Taş duvarlar ördün yine kalbime

Bekleme gururuma döndüm ben

Seni tarihe gömdüm ben





Ben unuturum sen kendi derdine yan

Bak yaşıyorum sen hala yıkıldığımı san

Ağlasan da, yalvarsan da yok yolu dönemem sana

Bağlasan da durmaz anla usandı yürek zamanla

Bu son olsun kanmam bir daha



Düşünmeden beni düşürdün dillere

Taş duvarlar ördün yine kalbime

Bekleme gururuma döndüm ben

Seni tarihe gömdüm

Üzülmeden beni düşürdün dillere

Taş duvarlar ördün yine kalbime

Bekleme gururuma döndüm ben

Seni tarihe gömdüm ben



Giderken unut bütün olup bitenleri aramızdaki buruk hikayeyi yokmuş gibi

Affetmem bir ömür geçse bile seni

Nasıl da yaşarken öldürdün

Hem beni, hem kendini



Düşünmeden beni düşürdün dillere

Taş duvarlar ördün yine kalbime

Bekleme gururuma döndüm ben

Seni tarihe gömdüm

Üzülmeden beni düşürdün dillere

Taş duvarlar ördün yine kalbime

Bekleme gururuma döndüm ben

Seni tarihe gömdüm ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder