16 Temmuz 2012 Pazartesi

Rob Mu Yazdı Lee Mi?: Oku ve Gör

Robert’ın Kristen’a yazdığı söylendi durdu aslını öğrenelim. :)



-Şarkı söz ve müzik olarak nasıl ortaya çıktı?

Lee MacDougal: Aslında şarkı bir kıza takıntılı olan bir erkek hakkındaki gerçek bir hikayeden yola çıkılarak yazıldı. Kız, erkeğin ona karşı takıntılı olduğunu biliyor, fakat yine de onu yaşadığı hüznün içinden çekip çıkarmıyor. Erkek, bir bakıma oynandığını biliyor. Fakat elinden bir şey gelmiyor çünkü kız ona çok iyi hissettiriyor. Ruhunun derinliklerinde biliyor ki; o kız onun için yaratılmış ve onu öylesine kötü bir biçimde istiyor ki bu onu hasta ediyor.

-Falling In Love’ı kim yazdı?

Lee MacDougal: BEN!

-iTunes versiyonunda “Falling In Love For The Last Time” şarkısının sonunda gülen kim?

Lee MacDougal: O benim arkadaşım Rob. Back vokal yaptı.

-İnsanların ”Falling in love for the last time” şarkısını Robert Pattinson’ın besteleyip yazdığına inanmalarına karşılık senin tepkin ne oluyor?

Lee MacDougal: Bu harika bir romantik hikaye ve ben harika romantik hikayeler için varım. Onların fanlarından bazılarının öyle söylediğin duydum. Bir bakıma Rob&Kristen tanıtım müziği olmuş. Buna bayıldım! Onlar hayranları tarafından modern zamanın Romeo & Juliet’i olarak adlandırılan inanılmaz yetenekli iki oyuncu. Hayranları, onların kahramanları olduklarına inanmak istiyorlar. Bunu biliyorum çünkü ben de oradaydım. Bir bakıma nasıl başladığını görebildim. Rob’la çok fazla takıldık ve onun için “How to be” şarkımı yazdım. Aslına bakarsanız insanlar müziğimi beğendikten sonra ne dedikleri pek umurumda değil ve şimdilik alınan harika geribildirime bakılırsa bu konuda yargılama yapamam.

Şarkıyı ben beğendim dinlemeyenleriniz varsa dinlesin sözleri de çok hoş.

Dinlediyseniz ve beğendiyseniz buyrun sözlerii. :)

Falling In Love For The Last Time

If you’re sitting comfortably then let me begin.
I want to tell you a tale about the mess that I’m in.
And it all starts with a girl.
And shes breaking up my whole world.

Shes got this big green eyes, and there as wide as the moon.
They can take you to bed without you leavin’ the room.
I would kill just to be her man,
but she’s too cool to give a damn.

I’m falling in love for the last time
I’m falling in love forever and ever.
Falling in love with a girl that ain’t mine
I’m falling in love for the last time.

She makes me feel like a king,
she makes me feel like a freak
She plays on me because she knows that I’m weak
And she knows just what to say, just to brighten up my day.

So now I’m feeling sick,
and shes still having fun
I guess she thinks that I’m thick, or maybe a little dumb
But it makes no use to me,
I’m a fool for misery.

I’m falling in love for the last time
I’m falling in love forever and ever.
Falling in love with a girl that ain’t mine
I’m falling in love for the last time.

I’m falling in love with a girl…

I’m falling in love for the last time
I’m falling in love forever and ever.
Falling in love with a girl that ain’t mine
I’m falling in love for the last time…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder