17 Temmuz 2012 Salı

Number 1′ de 2 Türk

Uzun zamandır görmediğim bi olaya şahit oldum. İşte geziyorum herzamanki gibi hit listelerini bi baktım ilk 10 da Mert Hakan diye bir isim ne diyim daha önce duymamıştım. Genelde yabancı şarkı dinlerim. İlk duymam isimler olması gerekirken son duyuyorum. Nasıl oldu anlamadım :D. Neyse şarkı Reflesh’ de 4 numarada Club Hits’ de 5 numaralı konumu almış. Bence müthiş şarkı ve 1. sırada olması gerekir. Diğerlerinide dinledim. 1. sırada 44dk lık clup müzik şarkısı var 44 dk olur mu abi ya :). Anca  25. dakikalarda ditim değiştiriyor. Bide bi hareketlenme yok dıdıdı diyip duru :D.
Neyse siz bi dinleyin en iyisi şu Mert Hakan – Black Life ‘ ı.
Mert Hakan /Black Life

Ha birde Deniz Koyu abimiz var bunuda atlamadan geçemeyeceğim. Clup Hits de Mert Hakan – Black Life hemen sonra geliyor Deniz Koyu – Grunge. Buda ayrı bir müthiş. Hadi durmayın dinleyin. Çok gurur duyuyorum Türk’lüğümle. :)
Deniz Koyu /Grunge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder