16 Temmuz 2012 Pazartesi

My Name İs Khan

my name is khan wallpaper My Name İs Khan
İzledim. Mükemmel bir film kesinlikle tavsiye ederim. Irkçılık ve beraberinde doğmasına neden olduğu sorunları en güzel dille anlatmış. Ayrıca aşk, dram konuları işlenmiş olması bir çok kişinin zevkine hitap etmesini sağlıyor. Ben ağırlıklı olarak gülmekle beraber zaman zaman salya sümük ağladım.
 Rizvan Khan asperges hastasıdır. Gürültü (beraberinde kalabalık) ve sarı rengi onda ruhsal bozukluklara neden oluyor. Hayatının bir çok safhasında hastalığından kaynaklanan problemler yaşamış olan Rizvan aslına bakarsanız üstün zekalı. Hayatını ona yaşanabilir hale sokan annesinin ölümünden sonra bütün hayatı değişiyor. Müslüman olmasından dolayı ABD’de terörist olarak görülüyor, dışlanıyor. Aslında konudan, içerikten pek bahsetmek istemiyorum ama mutlaka izlemeniz gereken bir film duygusal anlamda insana çok şey kattığına inandığım filmlerden biri. Gerçekten çok etkilendim tavsiye ediyorum..

1 yorum:

  1. Bir abi bu filmi arıyordu sürekli neden o kadar ısrarlı olduğunu şimdi anladım :D

    YanıtlaSil