18 Temmuz 2012 Çarşamba

Google +1 Kasma Yeni

Google +1 ‘in yararı zararı her bi şeysinden bi önceki yazımda bahsetmiştim. (Google +1 düğmesi) :). Şimdi ise çıkar çıkmaz geliştirilen google +1 kasma sitelerinden ve bu işi nasıl kolay yapacağımızdan bahsedeceğim. Elimde bu işi hakkıyla yapan 2 site var. Şahsen 10dk’dır uğraşıyorum. Sitemin +1′i 100 lerde ve hala artıyor :). Biraz sitelerin çalışma mantığından bahsedeyin. Öncelikle aşağıdaki linklerden kayıt oluyoruz.
Daha sonra earn coins diyelim. Ne kadar çok +1 lersek okadar çok kredi kazanırız ve okadar çok sitemiz +1lenir. +1 lemenin gmail hesabına zararı var mı bilmem ama ben bi fake hesap açıp denedim. :)
2. sitede sistem biraz farklı. Site ekleyip daha sonra o siteye ne kadar +1lenmesini istiyorsak okadar kredi yatırabiliyoruz fakat 1. sitede böyle bi durum yok. Neyse bi sorun olursa yorum atın yardımcı olurum ;)
Bu arada pc başında işlerim oluyor yada pc başında değilim keşke kendisi +1leseydi diyen arkadaşlar için araştırdım ve iMacros adlı eklentiyi buldum. Şurdan add firefox dedikten sonra firefox u yeniden başlatın ve sol yukardaki köşeden iconuna tıklayın. Rec tabına geldikten sonra record diyerek +1 butonuna basın bu işlemi 5 kez falan tekrarladıktan sonra save deyin. Loop yani macroyu tekrarlama sayısını artırın ve yapmanız gerek işleri yapın. O kendisi +1 ler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder