16 Temmuz 2012 Pazartesi

facebook durum beğendirme hilesi

Selam arkadaşlar .

Milyonlarca Facebook durum beğendirme Uygulaması cıktı ama son zamanlarda hepsi çöp oldu gitti Facebook artık durum beğendirme Uygulamalarını tek tek kapatınca kimse hiLe yi kullanamaz hale geldi benim kendi kullandım uygulamam var . isteyen arkadaslar olursa konu altında yorum yaparsalar E-mail adreslerine gönderilecektir . .

Ya arkadaş neden bizi uğraştırıyorsun burdan versene . . ?
Dedinizi duyuyorum sanki ;-) )

Yukarıda bassettim gibi facebook un beğen uygulamasını kapatti için linkki burda yayınlamak istemiyorum hemde kötü amaçlı kullanan kişiler var uygulamayı o yuzden uygun gördüm kişilere verilecektir.

Uygulamayı ücretsiz olarak kullanabilirsiniz .

Ben foto, video, sayfa beğenisi istiyorum diyorsaniz

Ücretsiz olarak size beğen sağlayabilirim . .

Durum Beğendirme
Video Beğendirme
İlişki Durum Beğendirme
Resim Beğendirme
Sayfa Gönderisi Beğendirme
Beğenecek Kişileri Cinsiyete Göre Ayırabilme özelliğine sahip bir uygulamadır..

Arkadaşlar uygulama 1 adet oldu şuan . buyrun adres..

facebook durum beğen

Üstdeki link e tiklayin giriş yapın..

Arkadaşlar facebook durmadan Kapattı için bende adresi yeniliyorum devamlı.. kusura bakmayın.

güle güle kullanmaniz dileği ile 1 yorumu çook görmeyin . .!

Alt tarafda bulunan Paylaş ve beğen butonuna tıklarsanız sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder