17 Temmuz 2012 Salı

Elm Sokağında Kabus Flimi İzle

elmsokagitrcover İzledim : Elm Sokağında Kabus

Bir film meraklısı deliyim :D Korku filmlerine merak saldım. İnternetten “Elm Sokağında Kabus” adlı filmi indirdim izledim :).
Filmde freddy adlı bir adam var. Küçükken anaokulunda bahçıvanlık yapmış. Çocukları çok severmiş. Ama çocukları gizli bir odasına kaçırıp orda eziyet etmektedir. Bunu gören çocukların ebeveynleri Freddy’yi şehirden kovmaya kalkmışlar. Freddy kaçarken bir yere giriyor. Çocukların ebeveynleride benzin ile girdiği yeri yakar. Freddy ölür.  Çocuklar büyür, ama hiç bir şeyi hatırlamazlar. Freddy artık çocukların rüyalarına girer ve onları öldürmeye çalışır. Rüyasında verdiği her hasar gerçektede olur. En ufak bir uykuda bile freddy gelir. Bütün çocuklardan sadece 2 çocuk kalır. Onlar freddy ile başa çıkmak zorundadırlar.
Filmden görüntüler :
elmsokagitrcover4 İzledim : Elm Sokağında Kabus
elmsokagitrcover6 İzledim : Elm Sokağında Kabus
elmsokagitrcover3 İzledim : Elm Sokağında Kabus
Film hakkında görüşüm şudur ;  Film özenle hazırlanmış, çok güzel bir filmdir. Adeta bir klasik.
En sevdiğim sahnesi ; Son sahne :O
Uyarı : Film 18 yaşından küçükler için fazla korkunç olabilir :) .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder