16 Temmuz 2012 Pazartesi

Divine Edges’a Başladım!

 Divine Edgesa Başladım!
Oyun 8 Kasımda açılmış benim bugün oynama fırsatım oldu. Aslında hiç reklamını görmemiştim sağda solda. 2 gün önce internet kafe de oynayan çocuklardan gördüm. Tüm Türkçe online oyunlardan haberim var sanıyordum ki Divine Edges’i gördüm. Şu an oyun iniyor 50 ile :( 600 küsur megabayt. Bu yazıyı yaklaşık 3 saat sonra okuyorsanız oynuyor olacağım :). Sağladığı görsel şölene göre gayet güzel bir boyutta. Kurulmuş hali ne kadar boyuta sahip bilmiyorum ama düşük sistemlerde gayet güzel oynandığını duydum. Dediğim gibi skiller falan gayet güzel. Sizden her oyunda olduğu gibi başlangıçta bi sınıf seçmenizi istiyor. Irk olayı nasıl bilmiyorum ama seçmedim. Sanırım 20. Seviyeden sonra ırk seçiyoruz. Ben elementi yıldırım olan bi büyücü seçtim.  9 sınıf 3 farklı ırk seçeneği ile oldukça zengin oynanışa sahip. Divine Edges yeni çıkan mmorpg tarzı oyunların çoğunda bulunan oto gitme özelliğine sahip. Örneğin bi görev aldığınızda yarım saat ne kescem ne alcamı düşünmeden verilen koordinatlara tıklayarak gitmeniz gereken yere karakteriniz kendisi gidiyor. İlk başladığınızda 2d gibi bir açıdan kamera açısıyla oynuyorsunuz. Bu durumu 3D yapmak için;
Oyunun simgesine sağ tıklayıp oyun klasörünün içine girip Game dosyasını bulun.
game.ini dosyasına
ShowOtherPlayer=0 ın altına
OpenView=1
OpenViewSpeed=20 yazmanız gereklidir.
düşük performanslı pc ler için 2d öneriyoruz yüksekler için 3D olabilir.
Kamera açınızı değiştirmek için “E” Tuşuna basınız.
Ha unutmadan resmi sitesi bura. Üyelik ve ayrıntılı bilgi için ziyaret edebilirsiniz.
Ekleme: Oyunda oto atak gibi müthiş bi özellik daha varmış arkadaşlar. Eklemeden edemeyeceğim çünkü bir nevi bot. Siz bölgeye gidiyorsunuz hangi skilleri vurması gerektiğini seçiyorsunuz ve pot sınırlarını da belirliyorsunuz (Sroda ki gibi) ölene kadar kasılıyor. Bu tür uygulamalar oyunun kendisinde var. Sanırım kullanıcıların hileye yönelmemesini sağlayan bi taktik :). Oynayın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder