16 Temmuz 2012 Pazartesi

Burçlara Göre Sevişme Sonrası Cümleler

burclar horoskop Burçlara Göre Sevişme Sonrası Cümleler
Orda burda dolaşırken rast geldim. Burçların karakteristik özelliklerine göre böyle bi şey hazırlamışlar. Hadi gidin kendi burcunuza bakın :P

Seviştikten Sonra Hangi Burç Ne Der?

  • Koç: Hadi bi’daa…
  • Boğa: Acıktım. Pizza söyleyelim…
  • İkizler: Kumanda nerede?
  • Yengeç: Ne zaman evleneceğiz.
  • Aslan: İtiraf et, harikaydım değil mi?
  • Başak: Kalk, kalk. Çarşafları hemen yıkamam lazım.
  • Terazi: Sen mutlu olduysan bende mutlu oldum hayatım.
  • Akrep: Hadi şimdi de çatıda yapalım.
  • Yay: Ben seni ararım… Sakın sen beni arama.
  • Oğlak: Bana kartını versene…
  • Kova: Artık ellerini çözeyim mi?
  • Balık: Canımm! Çok iyiydin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder