16 Temmuz 2012 Pazartesi

Beyaz Show – Yalan Dünya

cats1nq Beyaz Show   Yalan Dünya
Çok sevdiğim Yalan Dünya dizisinin oyuncularından Gupse Özay(Nurhayat) – İrem Sak(Tülay) – Sarp Apak(Emir) – Öner Erkan(Bora) ve sonradan kısa süreliğine küçük bi Orçun tiplemesi sergileyen Bartu Küçükçağlayan dün gece 2 Mart gecesi Beyaz Show’a konuk oldu.
Hemen dizinin ardından (reklam olmuyor sanırım) Beyaz Show’un başlaması Cuma gecesine ayrı bir tat katıyordu. Ama dün gece ayrı bir dikkatle ayrı bir keyifle izledim. Malum Yalan Dünya’nın yukarıda saydığım oyuncuları konuk. Skeçler olsun oyuncular hakkında bilmediğimiz küçük şeyler olsun program çok kaliteli ve güzel geçti benim açımdan. Aslında Beyaz Show’u her bölüm her bölüm izleyen birisi değilim. Yani daha doğrusu değildim. Diziden sonra olduğu ve ertesi gün çok erken kalkma zorunluluğum olmadığı için dizi başladığından beri izliyorum. Yada 1-2 bölümü izlememiş olabilirim. Dün geceki programda mı ilk defa oldu bilmiyorum ama yeni oyuncaklarını -konuştuğunuz sesi 1-2 saniye taktığınız kulaklığa geç  ileten bi kulaklık- deneyesim geldi. Konukları ilk gördüğümde gözüm aradı Orçun’u resmen. Onu karakter olarak çok sevdiğimden değil ama onun geleceğinden emindim. Sosyal medyada en çok rağbet gören karakter sonuçta. Babamın zaten televizyonlara çıkmıyor röportaj falan vermiyor demesiyle de çıkmayacak sanıyordum ki dizideki karakteriyle küçük bi show yaptı .
Eğer sizde benim gibi dizinin fan derecesinde hayranıysanız  yada her ne derecede olursa olsun izleyin derim. Programla ilgili internette bulduğum videoları bu konuya koyacağım. Keyifli izlemeler.

 Nurhayat, Emir ve Tülay Oscar Ödülü Alırsa

Beyaz Show ‘dan İşitme Engellilere Özel Dizi Anlatımı

Malum Nurhayat’ın konuşması ortada. Konuşmasına işitme engelli dili ile anlatım yapılırsa nasıl olur :)

Sarp Apak ‘ın Hiç Bir Yerde Olmayan Görüntüsü (İş Görüşmesi )


Orçun Stüdyoyu Basarsa

Sarp Apak - Efulim

İrem Sak – Sürünüyorum

Beyazıt Öztürk Bal Reklamı Yaparsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder